נושא: הכל, כללי

ניוזלטר TI – חדשות מרץ 2011

פורסם ביום שני, 28/2/11
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל

שלומות לכולם!

1. שחיית מים פתוחים.
1.1 משחה נדב. בתאריכים 01 ו- 02 באפריל ייערך משחה נדב זו השנה השלישית. בתכנית משחים ארוכים של 10, 5, 2 ו- 1 קמ. אנו כמובן נהיה שם בנוכחות מלאה. נשמח אם תירשמו לתחרות תחת אגודת TI (ראו סעיף 8 למטה).
1.2. שחיית מים קפואים ומסע מטורף. רם ברקאי, ישראלי שחי שנים רבות בדרום אפריקה ידוע במשחי אקסטרים מטורפים. המכנה המשותף לרוב המיזמים שלו הוא שחיית מים קרים. קפואים זו הגדרה נכונה יותר. רם הספיק לשחות בלא מעט מקומות קרים, כולל בשיא החורף באגם ציריך בטמפרטורה של 2 מעלות. הפעם הוא עלה על עצמו ויחד עם 4 מחבריו הוא מתכוון לשחות בפרק זמן של 10 ימים 3 משחי אקסטרים בטמפרטורת מים ממוצעת של 4 מעלות ופחות: (i) מיצרי מגלן; (ii) תעלת ביגל; ו- (iii) קייפ הורן. נחשו מה – הם הצליחו! לדף הפייסבוק של המסע
1.3 אימוני ים. TI מקיימת אימון מים פתוחים כל השנה. גם בבקרים הקפואים של פברואר. הנה כמה תמונות של החבורה בניצוחו של פרופ' לוגסי ודוקטור טיברג: בסימן יומולדת; 06:45 של תחילת פברואר בחוף הצוק

2. סניפים חדשים. בחודש פברואר התחלנו לעבוד בשני סניפים חדשים ואסטרטגיים: בירושלים בבריכת חוות הנוער הציוני בשיתוף עם הפועל ירושלים ובמרכז ההידרותרפי בשער הנגב (מכללת ספיר).
החודש אנו גאים לספר על פתיחת סניף בנתניה בבריכת מכללת נתניה (קולג'ים). נקבע שיעור הדגמה ב- 13.03.11. לרישום דרך הפייסבוק הקישו כאן.

3. אימונים, שינויים הודעות ומוצרים חדשים.
3.1 חדש!!! קורס מתקדם למסיימי הקורס הבסיסי. בשנים האחרונות לימדנו אלפי שחיינים ברמות שונות לשחות נכון וטוב יותר. חוללנו מהפכה באמצעות קורס מובנה בן 10 שיעורים.
אנחנו מתכוונים לחולל מהפכה נוספת וגאים להציג מוצר חדש – סדנת ריענון/פוליש לשיפור במהירות, בטכניקה הבסיסית ובמיומנויות שחייה משלימות. לפרטים הקישו כאן.
3.2 שיעור עם גדי כץ. אחת לחודש אנו מציעים שיעור עם גדי כץ ומדריכים נוספים שכולו טכניקה עבור רמות שונות של שחיינים. יש להירשם מראש בטלפון 03-5400710 או במייל. השיעורים יתקיימו בימי שני ב- 09:00 בבוקר בקאנטרי רמה"ש והעלות לשיעור היא 70 ש"ח. השיעור הקרוב יתקיים ב- 14 במרץ.

4. מבצעים מיוחדים ללקוחות TI.
4.1 חבר מביא חבר. יש לכם חברים שרוצים ללמוד לשחות? הם זכאים ל- 10% הנחה מאיתנו ואתם? אתם מקבלים DVD "תלמד להיות דג" במתנה!. רוצים לדעת איך זה עובד? היכנסו לכאן.
4.2 מבצע בוורטהיימר טריאתלון.
Forerunner 310XT שעון ספורט (Multisport) חדש ועמיד במים הכולל GPS מובנה! מיועד לרצי טריאתלון וניתן
בקלות להעברה מהיד לאופניים, כולל אפשרות לחיבור חיישן דופק, צעדים, סיבובי גלגל אלחוטי, מודד מהירות, מרחק, קצב, וקלוריות. מאפשר תכנון אימון מתקדם ומעקב אחרי התכנון באמצעות תוכנה מצורפת. באמצעות חיבור אלחוטי ניתן לסנכרן נתונים למחשב האישי. זמן פעילות 20 שעות באמצעות סוללת ליתיום נטענת כולל מד דופק!
מחיר רגיל 1,999 ₪
מחיר לחברי ומתאמני TI 1,500 ₪
* עד גמר המלאי; תקף לחודש מרץ בלבד; טלח
המחיר המיוחד תקף רק בורטהיימר טריאתלון. כתובת החנות: אבא אבן 3 (בית מרכזים), הרצליה פיתוח 09-9559228, 054-6668492

5. עמוד החדשות באתר TI. אנחנו מעדכנים את אתר TI כמעט מידי יום. כדי לעקוב אחרי כתבות והודעות שונות אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את עמוד החדשות באתר

6. סרטוני וידאו. מצורפים מספר לינקים לקטעי וידאו בנושאים שונים לתרגול עצמי והעשרה (כרגיל, תודות לאיל שפרסם הלינקים בפורום TI): Tip of the Week: The Freestyle Breath
Open Water Sighting Technique ; Tip of the Week: Freestyle Rotation

7. שיעורי הדגמה קרובים.
קאנטרי רמת השרון. שיעור הדגמה הקרוב ייערך ביום ראשון ה- 6.3.11 בשעה 19:00.
הולמס פלייס בגרנד קניון חיפה. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום שני ה- 7.3.11 בשעה 20:00.
בבריכת היישוב נופית. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום שישי ה- 11.3.11 בשעה 10:00.
חדש!בבריכת מועדון הספורט קולג'ים. שיעור ההדגמה הקרוב ייערך ביום ראשון ה- 13.3.11 בשעה 19:00

8. אגודה בישראל, TI. לקראת סוף שנת 2010 TI נרשמה כאגודה באיגוד השחייה. זהו עוד צעד משמעותי שלנו להתאגד כדי לאפשר ללקוחותנו ויקירנו הנחות שונות ויכולת להשפיע, בעקיפין, על עתיד ספורט השחייה בישראל ושחייה במים פתוחים בעיקר.
אנו מקווים 'שגאוות היחידה' חשובה גם לכם… חשוב לנו מאוד שתירשמו! הקישו כאן לכל הפרטים.

9. עמודנו ב- Facebook. מי מכם שעדיין לא הצטרף, נשמח מאוד אם תעשו כן: לקבוצת TI ב- Facebook. לאורך זמן אנו מאמינים כי זו הדרך הטובה ביותר לשמור על קשר עם חברי הקהילה. נשמח אם תזמינו גם חברים-מכרים שלכם להצטרף לקבוצה.

כמו תמיד, מעודדים אתכם לשאול עוד ועוד שאלות במייל או בטלפון למשרדים: 03-5400710.

חודש אביבי לכולם!
צוות TI