נושא:

פעם ראשונה בים

פורסם ביום ראשון, 24/1/10
מאת גדי כץ מייסד TI ישראל

מאת: פיני רווה, תלמיד TI, ינואר 2010

He always thought of the sea as la mar which is what people call her in Spanish when they love her. Sometimes those who love her say bad things of her but they are always said as though she were a woman
Ernest Hemingway, The Old Man and the Sea

אחרי קורס בסיסי ומספר חודשי אימונים ב- TI, החלטתי לבדוק את הדבר האמיתי – קרי, שחייה בים. אחרי שבועיים סוערים גדי שלח מייל שיש מצב לשחות ביום שבת בבוקר.

08:30 בחוף הצוק, נכנסים למים, קר – טמפרטורת המים 18.6, מתקדמים לעומק, יש גלים, הקור מקשה על הנשימה, הוראות אחרונות לשחות באזימוט לכיוון האנטנה הסלולרית במרינה.

ההבדל בין שחייה בבריכה לבין שחייה בים לא שקט בינואר היא כמו ההבדל בין משחק גולף ב- WII ובין משחק במגרש… הגלים גורמים לכך שמידי פעם אני בולע מים בעת הנשימה, קשה לשמור על קצב, סגנון השחייה "מתפרק" וגם השחייה לכיוון האנטנה הינה בגדר "המלצה בלבד" ואני מוצא את עצמי מזגזג ופונה יותר מידי מערבה מה שמצריך "תיקון" כל כמה עשרות מטרים.

גדי שוחה לידי ואני חושב שב- Real סגנון השחייה שלו נראה אף יותר טוב מאשר בסרטי הווידיאו… אחרי 45 דקות הגעתי למרינה בהרצליה. מכיוון שהדרך חזרה היא מול הזרם והגלים, החלטנו שלפעם ראשונה בים זה מספיק, יצאתי והלכתי לכיוון חוף הצוק.

די ברור שעוד עבודה רבה לפני ואני עדיין לא נמצא במקום שבו אני רוצה להיות, אבל אין ספק ששחייה בים זה משהו קשה ומאתגר יותר.

בתמונות: החבורה ואני לקראת כניסה למים…